Example pic


Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις


Τελευταία ενημέρωση: 30/10/2009 15:29

1. Πώς προμηθεύονται οι εκπαιδευόμενοι τους κωδικούς πρόσβασης στην πλατφόρμα;

2. Δεν μπορώ να εισέλθω στην πλατφόρμα. Τι φταίει;

3. Πώς γίνεται η παραγγελία του βιβλίου;

4. Πως γίνεται η παραγγελία των mock test?

5. Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω επιπλέον μαθήματα για έναν εκπαιδευόμενο;

6. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν παραπάνω του ενός εκπαιδευόμενου έναν κωδικό πρόσβασης;

7. Πώς μπορώ να τροποποιήσω τα στοιχεία ενός εκπαιδευόμενου;

8. Πώς μπορώ να απενεργοποιήσω έναν κωδικό εκπαιδευόμενου;

9. Πώς μπορώ να διαγράψω έναν κωδικό εκπαιδευόμενου;

10. Αν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου στην πλατφόρμα, τι κάνω;

11. Τι δυνατότητες έχει ο κωδικός Κέντρου;

12. Πώς μπορώ να ελέγχω το χρόνο παραμονής των εκπαιδευόμενων στην πλατφόρμα;

13. Υπάρχουν τεχνικές προδιαγραφές τις οποίες θα πρέπει να έχει ο ηλεκτρονικός υπολογιστής μου;

14. Υπάρχουν κάποιες ιδιαίτερες ρυθμίσεις που απαιτούνται για να εισέλθω στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης;

15. Για θέματα τεχνικής υποστήριξης σε ποιον θα πρέπει να απευθυνθώ;

16. Για οποιοδήποτε άλλο θέμα, εκτός από την τεχνική υποστήριξη, σε ποιον θα πρέπει να απευθυνθώ;



Αρχική Σελίδα